Cum comand

•    Vizitati categoriile din meniu pentru a va face o imagine completa asupra produselor disponbile sau folositi bara de cautare situata in partea de sus a paginii pentru a cauta produsul dorit.

Puteti plasa o comanda ca oaspete sau puteti inregistra un cont de client. Inregistrarea contului de client va aduce urmatoarele avantaje:
- Puteti salva o lista cu produse favorite, pentru planificarea viitoarelor cumparaturi
- Se salveaza adresa de livrare si de facturare si nu mai este necesara introducerea lor la plasarea urmatoarelor comenzi
- Veti fi instiintat imediat de statusul comenzii
- Aveti acces la situatia cu istoricul comenzilor
- Va puteti abona la newsletter pentru a afla ultimele noutati si oferte disponibile.

•    Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.
 
•    Verificati comanda
 
Dupa adaugarea fiecarui produs, veti fi automat directionat catre cosul de cumparaturi, pentru a vedea lista produselor selectate, puteti actualiza cantitatea sau sa renuntati la unul sau mai multe produse selectate. Atunci cand sunt oferte pe site, puteti aplica codul de voucher in campul desemnat.

•    Detalii de facturare si livrare comanda
 
Dupa adaugarea produselor dorite in cos, selectati detaliile de facturare, metoda de plata dorita(transfer bancar, ramburs, plata cu card) si modalitatea de livrare(curier, posta romana sau livrare personalizata).

Daca ati optat pentru plata cu cardul, veti fi redirectionat catre modulul de plata sigura, pentru efectuarea platii.

Daca optati pentru livrare personalizata, vom reveni catre dvs. telefonic sau pe mail pentru a alege impreuna cea mai avantajoasa metoda de livrare.

•    Finalizarea comenzii

Pentru finalizarea comenzii este necesar sa cititi si sa va dati acceptul prin bifare pentru “Termeni si conditii”

•    Lasati un mesaj

Ne puteti lasa un mesaj la plasarea comenzii cu privire la orice informatii considerati ca sunt relevante pentru procesarea corespunzatoare a comenzii dvs., in campul text special alocat.

•    Confirmarea comenzii

Apasati butonul “Confirm comanda” si in scurt timp veti primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Important: Veti primi pe mail o factura proforma generata automat de sistem. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca unele reduceri sau costuri suplimentare nu vor aparea pe factura ci veti fi contactat telefonic sau pe mail pentru clarificarea oricaror modificari/erori de sistem inainte de emiterea facturii fiscale care va insoti livrarea comenzii dvs. In calitate de comparator, aveti dreptul de a accepta sau refuza recalcularea comenzii conform termenilor si conditiilor de livrare.

Vor fi declarate invalide comenzile facute în următoarele situatii:
- datele de contact sunt incomplete sau eronate și cumpărătorul refuză să le furnizeze, sau nu poate fi contactat.
- cardul a fost refuzat la plată și nu a fost repetată plata cu un card acceptat; cumparatorul nu a facut dovada platii in cazul optiunii de plata prin virament bancar.
- cumpărătorul nu furnizeaza in timp util informatiile necesare sau nu confirma termenii de facturare si livrare recalculati in cazul unor erori de sistem.

În cazul în care un produs comandat și plătit, nu mai poate fi livrat de Vânzător, acesta va restitui in 5 zile lucratoare contravaloarea bunului nelivrat în contul indicat de Cumpărător, sau părțile pot decide asupra unui termen de livrare în care produsul comandat va fi din nou disponibil. Cumparatorul poate de asemenea opta ca să folosească banii virați pentru achiziția altor produse disponibile.

Modificare sau anulare comanda
Daca v-ati razgandit si nu mai doriti unul sau mai multe produse din comanda, daca doriti sa suplimentati comanda cu alte produse sau doriti sa anulati integral comanda, ne puteti anunta cat mai repede la telefon 0773.990.355 sau pe mail la adresa contact@maribelle.ro

Interval orar pentru asistenta/modificari/anulari comenzi:
Luni-Vineri: 8:00-16:30

Produs adaugat in lista de dorinte